ENJOY!

I dag har jag jobbat sen  bjöd syrran på pizza (GOTTIGT) efter vi varit och käkat gick vi hem till min moster och jag kom på den brilijanta iden att klippa Josefin. De blev faktiskt skit bra jag toppade dock håret bara men endå first time ever!

Nu är jag äntligen hemma har slappnat av och är nu ledig i två dagar innan helg passet kör igång. Ska försöka hinna med massor dessa två dagar.
Träffa JennyM och Melvin
Gå på arbetsförmedlingen
Kolla film
Njuta
Göra i ordning på mina kläder
Sakna Fkp
Packa lite kanske
Tvätta
Städa.
m.m
Hur faen ska jag hinna med allt? Blev mer än jag tänkt de skulle bli.

Nää nu ska jag krypa ner i sängen och läsa MARILYN MANSONS SJÄLVVBIOGRAFI!

Natt natt

har btw skaffat Gör det ni med!

http://trig.com/babybabybaby/invite

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0