Baamm Bamm!

Det lät faktiskt så. som någon stampade hårt.
hehe

Idag har jag varit inne i söderhamn på arbetsförmedlingen (ingen vidare support fick man därifårn)
Efter jag varit där gcik jag till furan där va Jenny, Melvin och Petra. Första gången jag träffade honom och
känslan efter att skaffa bebis blev genast större, nu vill jag verkligen och på riktigt ha en bebis.
Sen fick jag åka hem för min syster va på kurs i gävle va tvungen att passa hennes barn tills hon kom hem.
Så jag fick gå i från Bergvik till Dagis i vannsätter Det är typ 3km va ganska jobbigt. Kom till dagis hämtade barnen och vandrade hem

Fixade och aktiverade barnen och så kom hon hem och jag blev ledig dock lite för sent för att fara in till stan igen. =(

I morgon ska ja åka till söderhamn igenn och träffa Jen och Melv =)

Bilder kommer så fort jag orkar.
Jag har sökt massvis med jobb i dag till och med i göteborg jag hoppas verkligen att jag kan få något. Vore så skönt att åka ner till falköping igen saknar min lägenhet massvis.

Dags att fortsätta med Mansons bok!

NATT NATT

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0