Åh fan!

tänk vad livet gick lätt om alla fick som dom ville. haha, på torsdag hoppas jag att jag hinner med ett tåg ner till falköping annars blir detresa ner på fredag alltså om 7dagar.
Ska bli så skönt att äntligen få komma ner till alla kära där nere. Samtidigt tråkigt att lämna alla här uppe, men jag kommer ju upp på besök.
Satan så ont jag har i min axel den har nog hoppat ur led.  kan knappt röra armen det bara blir ett äckligt sprakande i från axeln då.

I kväll är det Strömmingsleken i söderhamn (antagligen för att fira surströmmingspremiären) Jag är inte där men typ hela min släkt ät där.
Ska kanske åka dit i morgon en sväng å ta ett par öl eller så träffa gamla vänner och bara njuta av tillvaron.

nu ska jag kolla lite andra saker sen ska jag sova jobb i morgon


SAKNAR DANIEL SOM ATTANS!!!!

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0