Ett ljus för Sven!

Jaha detta var juh en alldeles underlig dag. Den började med att jag hade prov i materialkunskap, sen gick jag ner på thorells och gjorde synundersökning efter det så for jag ner till Lilla blå och tog mig en fika.
Efter fikat så gick jag hem till sandra och käkade lite mat. Nu sitter jag här ar just betalat mina räkningar och insett vilket skit liv det är när inte pengarna räcker till ibland vill man juh bara DÖ!

Ringde till min mormor och fick veta att Sven gått bort idag. ♥ Ett litet ljus tänds för dig i min blogg. Skönt att du inte mer behöver lida utav smärtor....♥

 En liten tår rullar ner för min kind när jag tänker på allt ont som finns och hur det känns! 


Bye bye fuckface!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0