Avundsjuka?

Öhhh jag har nu undrat lite och tänkt. Varför pratar folk skit om andra människor? Är de inte bättre att från början vara ärlig och säga rakt ut vad man tycker och tänker? Jag tycker det hör till att vara ärlig. Har alltid fått höra att ärlighet varar längst och jag håller fan med!
Ursäkta språket men jag kan verkligen inte låta bli att störa mig på hur andra människor tänker när dom sitter med andra människor och nedverderar en/flera personer som inte har en chans att försvara sig utan får höra på jävla omvägar att man inte är omtyckt av just den och den och den personen....

Om jag går på stan och möter en person som jag vet inte gillar mig men inte sagt det direkt till mig ska jag då hälsa om denne hälsar eller ska jag låtsas vara ovetande om dennes agg gentemot mig och lee lite glatt och hälsa tillbaka?
ALDRIG!!! Vet jag att en person inte gillar mig och snackar skit inte fan är jag den som hälsar tillbaka då varför ska jag låtsas vara glad att personen i fråga inte kan ta upp det med mig?

Alltså egentligen borde jag inte bry mig om detta men jag kan fan inte låta bli att bli så sjukt arg och besviken.. Visst jag har säkert också pratat skit men oftast försöker jag tala med personen de handlar om i fråga och försöker att lösa det för som sagt! ÄRLIGHET VARAR LÄNGST!!!!

Varför snackar personer överhuvudtaget skit? Är det för att få större respekt av andra människor eller är det för att personer/personen i fråga tror att denne blir mer omtyckt om denne trycker ner en annan? DET ÄR JUH SINNESSJUKT!
Alltså finns det någon annan på denna planet som vet varför andra pratar skit så vore de roligt om någon berättade det för mig så jag kan lugna ner mig. Alltså jag blir sjukt förbannad på att folk inte kan låta andra männsikor leva sitt eget liv utan måste hela *piiiiip* lägga sig i. Har folk inte nog med egna problem att lösa?

Jag har faktiskt ett ganska bra självförtroende de är inte på topp men skitsnack höjjer de faktiskt ännu mer, jag är inte svag visst tar jag åt mig men egentligen är de nog uppmärksamheten gentemot mig jag gillar med skitsnack för har någon annan ork och lust att störa sig på mig så måste de juh vara för att dom är aningen avundsjuka eller för att dom försöker att få mig framstå som en dålig person.... De är juh skratt retande!

Fy fan för skitsnack men som sagt jag är säkert inte heller oskyldig på den punkten, men jag vill gärna vara och försöker att ta saken i mina egna händer och löser det direkt om jag tycker att det är nödvändigt.!

Näää nu är det tajm för fröken att krypa ner i kojjan!

Som Thomas skulle sagt....:ett stort fuck you för alla som finns på jorden..... i varje fall dom som snackar skit för att själva framstå som mycket bättre!

See you later...

Till dom som inte gillar mitt sätt att vara:
Jag är hemskt ledsen att jag stör dig,
Jag är hemskt lycklig att du verkligen orkar bry dig.
Jag är SJUKT ledsen att jag är så mycket snyggare än dig!
Jag är hemskt ledsen men jag tänker inte ändra mig för din skull... JÄVLA PUCKO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0