Inspiration....

Idag har jag gjort det 3dje matte provet, känns inte alls bra.
Just nu sitter jag och pluggar för fullt tänkte göra klart skiten så fort som möjligt nu så man slipper det sen.

Kände en otrolig smärta i bröstkorgen i går, får hoppas att det va stress eller ångest som orsakade detta, känns lite bättre idag men inte fullt så bra.

Lisa har sovit här i natt och det blir en natt till här för henne så skönt att ha någon hemma så man slipper att vara själv.

Nadja Nilsén har inspirerat mig till att kanske börja blogga igen men vi får se hur det blir med detta. =)

<3

Hemlängtan

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag tycker du absolut ska börja blogga igen! Jag själv tycker det är skönt att skriva av sig lite då och då :) sen är det ju ännu trevligare att folk vill läsa om ens liv! :) Tack för en underbar kväll igår, dessutom! Puss

2010-05-29 @ 11:49:04
URL: http://ajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0