here we go

Ja jag kan i fredags ha lovat att börja blogga lite igen, men som sagt ja har världens torka, ingen aning om vad jag ska skriva sen tycker jag att min design på bloggen börjar kännas lite gammal dags att göra om.
Kollade på stilmallar och kodmallar och kände att de blev lite mycket för mig just nu.
Jag har lixom inte så mycket att skriva om längre undra om de är för att mitt liv är tråkigt eller för att jag inte känner ork till bloggen mer.

Just nu va ja lite sugen faktiskt.

Ja du ser man kan ju skriva ett inlägg med bara strund... hehe

Kom hem efter skolan idag och daniel började prata och säga massa konstiga saker. Han är så mysig.

Här kommer lite bilder i love



Jag och Daniel Nyår 2009/2010


Nyårsdagen hos Sara och Santosh


*Bowling*


Sara och Jag boxades


Hehe, riktigt skoj faktiskt

älskar den klänningen!

Älskar min Daniel♥
Saknar min familj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0