hmmm

Försökte hitta något hopp igen och Sonny skickade denna....

Jag bodde på köttbullsgatan nummer fläsk tre trappor upp på nedre botten, där låg jag i min bottenlösa säng och läste spännande telefonkatalogen. Plötsligt hörde jag ljudlösa steg i trappan, dörren rycktes upp och in kom en man med en bladlös kniv utan skaft, Han stack kniven i hjärtat på mej, men som tur var hade jag hjärtat i halsgropen och överlevde.
Jag sprang ner till hamnen båten tutade och bryggan gick. Efter en lång resa på ca 10 min råkade vi ut för skeppsbrott och jag flöt i land på en rostig spik. På en obebodd ö där det dansade nakna kannibaler, med händerna i byxfickorna.
Jag gick fram till en hydda sparkade in dörren och hoppade in genom fönstret där på bordet låg det 5 uppätna mackor, jag åt upp dem och fortsatte sedan vidare in i djungeln.
Plötsligt stod jag öga mot öga med 2 st lejon, Jag sköt det ena med mitt sista skott, sen lyfte jag bomullstussar tills jag fick rygg skott och med det skottet sköt jag det andra lejonet.
Jag gick vidare in i djungeln. Plötsligt föll jag ner i en grop där det fanns en rasande tiger. Nu hängde mitt liv på en skör tråd och på den tråden klättrade jag upp.
Sedan sprang jag ner till stranden och skrek så det eka och i den rodde jag hem.


Ja kanske ska man skrika tills de ekar.
HATAR MITT SKITLIV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0