Jul...

Ja nu är det snart julafton. Jag vet inte vad jag ska göra då men det är inte så att jag har någon direkt julstämning i detta skit väder. Jag är inte ens sugen på julmat. Känns som om det är en regning iskall dag i september fortfarande. Trots att vi redan närmar oss slutet av november. Men som sagt snart julafton och lilla jag har inte planerat in något jag ska göra, slutar förmodligen med att jag sitter i min lgh käkar överkokta makaroner och tycker synd om mig själv. Min mamma/mormor/pappa/lilsis/storsis vill att jag kommer hem men jag har varken pengar eller lust med massor av bråk. Inget lockande med andra ord.
Daniel har sagt jag får fira jul med hans familj men jag vet inte om det känns så skoj. Va helt perfekt förra julen och jag vill ju absolut inte förstöra mitt allra finaste julminne.


Min Kusin Therese fick den 20 en liten kille Kevin tror jag han ska heta. Väldigt söt och lite små tjock kille. All lycka till denna nya familjemedlem.

Som många kanske vet så har jag börjat en PROVA PÅ kurs på lärcenter inte alls lockande.
8.30 börjar dagen med Nyhetsnotiser i från Aftonbladet/expressen och Falköpings Tidning. Yey... NOT
Sen är det inte mycket mer planerat om vad som sker så vi får gå hem igen vid 9.00. Känns väldigt lockande varje morgon att gå närmare en kilometer i regn och blåst för att sedan kolla notiser som jag kan kolla hemma via internet. Grrrrrr .

Jaja, Sen skolan började har jag börjat sova mer och mer. (rättare sagt hela jävla tiden)

Vill också passa på att säga att jag saknar en hobby någon som har en idé?

♥Älskar och Saknar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0