Tänka sig!

Sitter i köket. hehe älskar daniels trådlösa tangentbord, dock kan jag inte se vad jag skriver så jag får rätta till de flesta felen senare. =)
Med en cigg i mungipan och rejält ont i ryggen har denna dagen gått väldans bra. Jag vill verkligen ha detta jobbet mer än något annat just nu faktiskt. Allt med jobbet passar mig så bra, arbetskamaterna och kaffe rasterna dessutom få hålla på med smidet igen inte för att de blir så mycket smyckes tillverkning men endå det är skoj att vara där och jagkänner mig nödvändig och nyttig, känns som jag gör något som jag kan vara stolt över.
Men visst finns det nackdelar men dem är ganska få.

Det som är jobbigast är att jag och min älskling nästan inte får någon som helst tid för varandra lite surt faktiskt.

Sitter hemma hos honom nu och han är på jobbet saknar honom otroligt mycket.

Det va länge sedan jag bloggade på riktigt men ja har inte haft så mycket vettigt att skriva de har lixom varit torka på blogg frontan för min del.

Men  jag ska försöka att blogga lite mer så ni ksom följer min blogg kan se hur kul min vardag har blivit sen sist.


Lite saker jag kan uppdatera er om är.
* Jag har fyllt 23år
*i present fick jag. Ett kalas EN CYKEL, 500kr, 500kr presentkort på lindex, en hammare, 1liter sprit, 2 trisslotter, diskhandskar & en jätte fin ros...
* Jag provjobbar i Jönköping på guldsmedjan!
*Idag har jag och daniel varit tillsammans i 279 dagar.

Sen är den inte så mycket mer i mitt liv som händer. Mest jobb på veckorna och sen party på helgerna. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0