Utmaning!

Blev utmanad av: Miahmariah

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

har jag tur, kommer hon i morgonatt ge mig lite rester från middagen

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En Tavla på ett bord

3. Vad såg du senast på TV?
NCIS tror ja de va

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? kl. 02.30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Kylskåpet

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Promenerade och mötte upp en vän

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? svarade på kommentarer

9. Drömde du något inatt? Jepp det gjorde jag men minns inte vad

10. När skrattade du senast? Idag

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tavlor

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Nja inte vad jag kan minnas

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Annorlunda

14. Vilken var den senaste filmen du såg? Minns inte

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Ett hus till mig och min karl sen kanske en slott i Thailand.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag bär glasögon på vardagar

17. Tycker du om att dansa? Jo, när jag är alkoholpåverkad

18. George Bush? Ja?

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?  Oj hmm? Något fint och gulligt som passar dom, har alltid gillat hampus och jonatann som pojknamn men de är sånt som märks

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Jo ett tag i varjefall

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen. Kanske

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Jag tycker att alla som vill göra denna utmaning ska göra den. Så jag utmanar alla mina läsare.

=)

Kommentarer
Postat av: Moa

Roligt tidsfördriv... Det är sånt man behöver när man pluggar för att koppla bort tankarna lite... :)

2009-03-04 @ 09:15:45
URL: http://mouya.blogg.se/
Postat av: Lina

den boken du har tagit en rad ur är väl, "pojken som kallades DET"? :)

2009-03-07 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0