Wow..

Shit vilken överaskning.

För ca 2 veckor sedan hade jag en dröm

Så har va drömmen på ett ungefär:
Jag va i Bollnäs på Åhlens skulle köpa en handväska eftersom att min dagen innan hade blivit stulen, gick omkring och kollade på väskorna dom hade och så kollar jag upp och genom dörren rakt emot mig kommer Frida hon är gravid hjärtat skuttade till på mig för jag va så lycklig över att se henne.
Vi tog en fika tillsammans bytte nummer och sedan vaknade jag.


Frida och jag har kännt varandra väldigt länge jag har alltid kallat henne för min BB bästis även fast vi inte har umgåtts sedan BB tiden. Vi började umgås i 2 eller 3 tror jag och då fick vi veta att vi hade legat i samma rum på BB.

Nu är det så här, jag har inte hört av Frida på säkert 2år och jag saknar henne mer för varje dag som går. Jag har försökt fått tag på hennes nummer men varje gång jag fått ett nummer som ska vara hennes så är de nummret inte aktivt längre.
Så tråkigt. För ett tag sedan fick jag veta att hon hittat en underbar man och blev självklart glad för hennes skull att hon äntligen funnit mannen i sitt liv.
Frågade hennes systerdotter på Facebook om vart Frida hade tagit vägen och så sa hon att Frida är förmodligen hemma hos karln sin och tar det lungt för att hon ska ha barn i mars. Så då frågade jag efter hennes nummer eftersom att jag tänkte hon borde ha det..

GRATTIS FRIDA TILL BEBIN I MAGEN!
älskar dig och saknar dig
/ DIN BB vän

Daniel jobbar btw sista natten nu.. =)
Och jag kollar massor på One Tree Hill...
/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0