Omhändertagen!

Nu har jag blivit riktigt omhändertagen utav Mig själv. Tog ett långt skönt varmt mys bad, rakade benen la ansiktsmask, masserade fötterna och nu är jag helt färdig för att lägga mig.

Idag, har jag inte gjort mycket för välden,va ner på Soc och fixade med papper och sen blev det fika på blå med de söta små liven. Efter fikat for jag och Daniel hem lagade mat och jäste i soffan nu är han på jobbet och jag ensamen därav jag passade på med en långt bad.

Tänkte jag skulle göra lite reklam
FÖR
På fredag så öppnar nya

här i falköping.
då blir det invigningsfest med mingel och så.. fy vad trevligt.
här är tjejerna som öppnar den nya salongen

(bilden är länkad till deras hemsida)

Har inte fått tillåtelse att göra reklam för dom men jag tog mig friheten,
tror inte dom har speciellt mycket emot lite reklam!
Lycka till i den nya lokalen!

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0