Kollar tv...

Just nu sitter jag och kollar på tv och bloggar lite en ganskasmå läskig film som är väldigt djup.

Idag vart det sova lite för länge och sen fika men det gör inte så mycket, sen for vi hem till Rädis spelade lite skippbo och myste med Nancy medans Älskling kopierade lite Karaoke skivor.
Vad har jag gjort mer hmmm?

Inte så mycket mest varit med min älskade pojkvän hela kvällen kollat på Svergies Värsta Bilförare och även SemesterSvenskar.
Nu är min älsk på Jobbet och jag ensam framför tv och bloggen.
Tänkte att jag skulle börja lägga upp lite mer inlägg på min blogg nu när jag har lyckats fånga så många intressanta och trevliga läsare..

Nu ringde en kompis jag ska med till mc donalds en sväng...

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0