jaha...

Jag blev utmanad utav lina att komma på fem saker jag inte kan vara utan men jag har faktiskt inte ork eller lust just nu jagt får göra det en annan dag. tihi.

Just nu sitter jag och har precis kollat klart på säsong 1 av one tree hill och i morgon ska jag till skövde på kurs. Om de nu skulle vara så kul är inte ett dugg peppad faktiskt.

Har försökt att få tag på frida men smsen går inte fram hon kanske har ett annat nummer endå. Får prata lite mer med hennes systerdotter. Ja vad ska man göra nu då?

Jag skulle kunna berätta för er om min fantastiska helg men jag har faktiskt inte ork eller lust till det heller. Sorry att jag sviker er mina trogna läsare.
Men jag får berätta när jag orkar just nu skulle jag helst av allt vilja krypa ner i soffan med Daniel men han jobbar ju så jag får väl krypa ner själv. (SNYFFT)

Aja..
/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0