Fest i skövde.!

För ett tag sedan (någon helg) så va vi i skövde på fest hos Johnny.
Ballen va chaffis och jag, Daniel, Krister, Snoriz och Micke åkte till skövde för att gå ut med Johnny
Väl hemma hos johnny va de mys och party musik.
Micke och Pär som va lite tråkigare än alla andra gick tidigare och förfesten blev genast mycket mer grov.
hahaha
Sen gick vi ner till Bogrens och röjde som attans.
Hittade Sara, Johanna och Jonas där dom hade också lyckats ta sig dit.
Trevligt som *** hade vi...

Och här kommer lite bilder.




Daniel och Krister



Daniel



Min form av grogg glas



Krister, Jag och Johnny

Jag ville inte ta med alla bilder pga vissa skäl..
Hoppas ni är nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0