Mystjejen!


Min älskade lilla nancy!

Sitter hemma hos rädis efter en ännu onödig dag i skolan. Ville inte gå hem och väcka Daniel så jag tog tillfället i ackt att mysa lite med nancy som är på besök hemma hos rädis.
Saknar henne otrolit mycket men jag vet ju hon har det bra nu hon Yvonne.
Men det är skönt att mysa lite igen. tihi.
Rädis kommer hit och hämtar nyckeln när han har lunch och då åker jag hem till min andra älskling.
Undra vad man ska hitta på idag blir nog förmodligen en sväng till skövde med världens bästa Daniel. =)

Btw så kanske min kusin kommer och hälar på snart. Mysigt det va ju ett tag sedan ja träffade henne. =)


Kommentarer
Postat av: Lizzy

Men nej, vilken liten söting!

2009-12-03 @ 21:52:29
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0