Love


Killen i mitt liv

Jag har inte bloggat på ett tag men det är för att jag känner jag har viktigare saker för mig.
Jag har börjat umgås med en underbar tjej som har ett stall där jag fått börja lära mig rida det är så sjukt kul.
Hon har två skit söta barn som bara kommer in i ens liv fort och dessutom världens bästa humor.

Inget jobb har kommit till min ägo ännu men de känns som om de kommer snart får bara ligga i lite mer.

Hänt den senaste tiden hmmm:
*Lärt känna Virre
*Börjat Rida
*Tränat lite då och då hemma
*Haft magsjuka
*Åkit motorcykel
*FESTAT
*grillat
*Saknat familjen
*Lärt mig spela GuitarHero
*Daniels bror har lärt mig lite Dans (russin)
*Letar jobb till förbannelse


Som ni ser så har jag haft en del att göra. hehe.
Har säkert haft annat tok för mig med men inte direkt något jag kommer på.

Ha de bra alla godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0