Jadu!

Som ni kanske upptäckt så bloggar jag inte lika ofta längre men har fortfarande få trogna läsare och för er så skriver jag en liten uppdatering om de roligaste som händer i mitt liv just nu.

Livet flyter på i en rasande takt och April månad är snart slut. Det är ett tag sedan jag träffade min älskade familj nu och jag saknar dom verkligen.
Imorgon ska jag till skövde och gå på kursen jag är tilldelad av arbetsförmedlingen.
Den 4maj börjar jag också min praktik ute hos veronica skönt att vara ute lite i samhället och göra nytta. om jag ändå kunde få ett jobb vore ju underbart.

Jag och min älskade käkade lite lyxmat idag de va mysigt.

I lördags så va vi på invigningen av Liseberg dock åkte vi inga attraktioner vi nöjde oss med chokladhjul och ÖL. =) Dessutom såg vi en hel del människor man kan vila ögonen på ganska roligt faktiskt hur endel klär sig.
Nu är de kanske inte direkt så att jag är världens bästa på att klä mig snyggt heller men jag försöker ju inte se ut som om jag har dragit på mig en kroppsstrumpa.

Nää dags för mig att sova för en stund sedan-1

Älskade Daniel du är det bästa i mitt liv jag saknar dig hela tiden när du inte är med mig.
HELA TIDEN VERKLIGEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0