Måndag!

Idag har det varit måndag eller nu är det tisdag och måndagen har passerat. Det var en mycket trevlig dag med mys och fika.
Vaknade ringde lite samtal och tog tag i mitt liv lite grann. Åkte ner på lilla blå och tog en fika med my love, rädis och elin och träffade även fler folk.
Det va skoj att träffa Elin igen. Efter fikat for jag och min ängel hem till hans föräldrar för han behövde byta däck på bilen. Det gick fort och smidigt. fast det var verkligen svin kallt ute idag.
Sen åkte vi hem la oss i soffan och kollade på VÄNNER käkade mat och drack kaffe med lite glass efter maten. sen va det lixom dags för dagens boring time när Daniel va tvungen att åka till jobbet.
Nu sitter jag i min lägenhet kollar på tv och skriver blogg, inte mycket intressant på tvn den här tiden på dygnet. Skulle ha tvättat idag men så blev det inte. hehe..

Daniel är på jobbet jag saknar honom men han är så söt, känns bra han bara är ett telefonsamtal bort. Fick nyss prata med honom i videosamtal (jag älskar dagens teknik)

Oj det va inte så mycket viktigt jag skrev i bloggen idag. kan verka som om mitt liv har blivit tråkigt men det är snarare tvärtom jag älskar mitt liv nu. Har alla underbara personer jag behöver jag har Daniel och dessutom ska jag snart åka hem träffa alla igen svårt att erkänna men jag saknar faktiskt dom massor. Det är tungt att försöka kämpa utan familjen. Tur att min mamma min pappa och mina syskon är som mina bästa vänner och att vi har sjukt bra kontakt annars skulle jag förmodligen inte stå ut en dag så långt i från dom. Skulle må skit om jag inte hade haft någon kontakt alls med dom.

Föresten så kanske jag kan få in lite extra pengar snart kanske inte världens roligaste uppgift med de duger för lite extra pengar i plånboken... Potatis sortering. hehe. Gött. hahahaha Hoppas Carro kan fixa det bara.

Nu är klockan kvart över tre snart borde gå hem till daniel och ta en alvedon och lägga mig i soffan.
Skriver förmodligen någon rad i morgon med.

Daniel min ängel kom hem och mys med mig snart. Saknar dig så jag mår illa!

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0