Kär och Galen!

Du och Jag!
Vi är inte bara lyckliga ihop vi är också sjukt vackra tillsammans!




Om det skulle att gå att förklara med ord hur lycklig Daniel gör mig hade jag gjort det för länge sedan.
Det finns inte ord för hur mycket jag tycker om honom. Han är det absolut bästa som någonsin har hänt mig.
Jag kommer aldrig att få nog utav honom, jag kommer aldrig att sluta sakna honom, ja kommer alltid tycka om honom sjukt mycket.
Varje gång jag ser,hör eller känner hans närhet pirrar det i min kropp. Han är det bästa jag vet.
Han är min alldeles egna ädelsten. Han får varje utmaning bli mycket enklare.
Han är mitt liv och kommer vara det resten av min levnad. (om han vill)


(Han ringde nu och jag blev GLAD)
Därför blev de en liten paus. Jessica hann under tiden känna att hon blev hungrig.
Skall därför gå hem till sin plutt och värma mat. Efter maten lägga sig i hans säng och vänta och vänta tills han kommer hem... Snart snart snart...
*längtar massvis*

[att daniel är min är för mig så overkligt, att någon så bra som han vill ha mig vid sin sida och verkligen visa det är helt ofattbart. Har faktiskt aldrig innan känt mig så väl till mods med någon annan. Hoppas han aldrig lämnar mig skulle inte klara av en sekund utan honom vid min sida!]


/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0