J <3 D

Åh, nu ligger sandra och sover lite i min säng, ganska skönt att se henne sova. Hon behöver verkligen det.
Daniel kommer hem snart ska bli skönt att få krama honom känner mig så trygg i hans sällskap.

Många kanske tycker jag tjatar mycket om Daniel men han är verkligen den bästa i mitt liv just nu, jag tycker verkligen om honom på riktigt.

Händer annars i mitt liv? hmm.
Jo i dag ringde jag ett samtal som jag har försökt ringt massor med gånger denna veckan och de va samma sak igen. prova igen på måndag. Jävla skit. Sen va de fika, efter det inhandlades det lite pizza efter maten var det mys och kaffe och brownie till tv tittande innan min babe for till jobbe. Gick hem och satte mig vid datorn och sen dess har jag typ suttit där. Kollat jobb, planerat lite för mammas födelsedag och så vidare. Sandra kom över på besök efter om hon hade svårt att sova och se på lill grisen nu.
Ligger och sussar så gott i min säng. Jag är vaken skit trött och massor med ont i magen men de går nog över snart annars kanske det blir kaffe bantning i morgon. (idag efter sömnen)

Ringde också min älskade Jenny och grattade på födelsedagen. Skönt att höra henne lite. prata bekymmer och planera vinterbad i deras nyinköpta badtunna. MYS!

Nu är det bara 25minuter kvar tills Daniel kommer YEAS!

Jag ska kolla nå annat skoj kanske sticka lite eller så..

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0