Ensam!

Idag har varit en väldigt bra dag.Började dock med att man vaknade sjukt sent. Skyndade på kläderna insåg att toapappret var slut och drog hem till Johanna och Jonas.
Hjälpte dom från sitt gamla hem till det nya 200 meter i från det gamla plus 3 dje våningen..*suck* mycket spring i trappor och mycket trevligt sällskap, dessutom sjukt gott kaffe och massor med cigg. Efter vi hjälp dom med det mesta så for vi till PA´s och handlade.
Daniel min söta gjorde snäppet godare köttfärs sås i dag. mmm..
Efter maten mystes det i soffan. (om det ändå kunde vara så jämt) Sen va han tvungen att fara till jobbet (LEDSEN I ÖGAT) när han for till jobbet så gick jag hem till min lägenhet städade och myste med kissen.
Hon har blivit helt galen. Men jag blev ganska nöjd med städningen faktiskt.
Sen gick jag hem till Daniel igen och nu sitter jag här har kollat lite på tv käkat lite mer mat och bara varit totalt ensam.

Livet är så sjukt tomt och ensamt utan daniel. jag älskar hans sällskap. Han v´får mig så lung, lyklig och otroligt harmonisk.

Helgen har varit sådär bra. Det bästa med helgen har nog varit att jag fått somna med Daniel.. =)

Nu ska jag titta lite på tv bli ännu mer trött och hoppas på att jag kan hålla mig vaken tills daniel kommer hem för det är så sjukt skönt att somna med honom..

Natti natt sovfåglar..

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0