Borås!

Dagen har nästan passerat lite tråkigt eftersom att det betyder att min älskade snart ska fara till jobbet. Blä.. men sista natten nu...

Har varit i borås idag och hjälpt Daniel med barnen när han kollade på bil. Kan inte förstå hur mycket energi det kan finnas i en sådan liten kropp det tar aldrig slut. men det har faktiskt varit skoj. Roliga lekar med barn som gillar Harry Potter och Turtels och har en fantasi som heter duga.

Oliver tyckte Pappa skulle köpa en grävmaskin så att han kunde lyfta folk med kroken som fanns på den..
Liam tyckte pappa skulle köpa en skåpbil för att de fick plats fler personer i den..

Medans de bägge danielarna provåkte bilen så sprang vi maraton och sprutade gift och slog varandra med osynliga laser svärd. Vi hade också spindelnät och glasburar. Men elden liam kunde spruta och eldsvärden oliver kunde spotta förstörde dom burarna... haha Fantasi ala deluxe!

Nä jag berättar mer om detta senare nu ska jag sätta mig och käka korvstroganoff men min älskade POJKVÄN!

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0