Blogginlägg 2

Nu skriver jag ett till blogg inlägg. har så in i piiiippp tråkigt. saknar Daniel.. Det är helt sjukt vi har inte vart i från varandra så länge men endå saknar jag honom som attans.

Har ont som fan i ryggen. har fått tagit en av mina köks stolar och satt mig vid datorn för sitter jag i soffan är jag rädd att inte ta mig upp igen.. Borde ta en dusch men de gör jag när jag kommit hem till Daniel.. Just nu ägnar jag den mesta tiden till att mysa med Nancy och lyssna på gammal musik.. Lite era skulle vara lite avslappnande nu men jag hittar inte det albumet. =(

Håller också å att ladda upp lite bilder på Bilddagboken.

www.babybabybaby,bilddagboken.se

Satt och kollade omkring lite innan och tänkte på förra julen då jag och jenny va på nyöppnade erikshjälpen i söderhamn och köpte en käpp och en varsin hatt sedan gick vi til bowlingen och Jenny med sin gravida mage gick det inte så bra för och inte för mig heller men gubbarna som var i bowlinghallen hade skoj när vi sprang omkring med varsin käpp hahha... skulle vara skoj att se deras miner igen de va ju egentligen dom som va i ålder att ha käpp..
Sen tog vi en sväng till  Jennys mamma och det enda hon sa va - Varför är jag inte förvånad. hahaha
Efter detta gick vi genom stan snacka om att folk kollade. Men de var sjukt skoj...

Haha jag och Jenny har haft så sjukt skoj när vi umgåtts. Alltid faktiskt. Vi hade tilloch med tankarna att börja Jordbruksgymnasiet i arbrå tillsammans för att jag ville ha Traktor körkort och jenny älskar djur. ja gillar också djur. men det vore coolt med traktorkörkort. haha

Engång när vi hade Praktik genom IV så va vi på resturangen och städade sen knackar det på fönstret och där utanför står det någon vi aldrig sett så vi knacka tillbaka och han knacka igen. vet inte om det var morse men till slut öppnade vi dörren och då sa killen att han också skulle ha praktik där, vi visste inget men satte honom genast i jobb.. Tror han  fick städa toaletten och så insåg jag och jenny att karaoke maskinen stod i gång så vi började vråla och toka oss. Då kommer killen ut i från toaletterna och de visar sig att han tyckte det va aningen skrämmande och aningen skoj...
Stackars praktikanten fick utstå mycket. (han kom i från skövde)
På sommaren Jobbade vi uppe på berget och praktikanten med oss. Jenny låste in honom i en glassbox. vi tvingande honom jaga fåglar ur hangaren för vi ville inte att dom skulle dö... snacka om att lill praktikanten har otur att få jobba med oss jämt.
Men huvudsaken är väl att vi hade kul?
haha

Fan så kul jag hade innan jag flyttade hit. men jag ska inte klaga men jag saknar faktiskt tiden då man helt vanligt fick vara barn utan att folk tyckte man var töntig eller fjortis. Jag gillar att inte bry mig om vad folk tycker men med tanke på vad mycket skit snack det blir om man Gör något som inte hör till det vuxna livet. Jag hatar det.
Jag vill kunna stå bakom ett träd och tjuvtitta på folk när dom tar ut pengar utan att vara banslig, jag vill kunna stå vid en busshållsplats och bara vara "omogen" göra fula miner till bilarna som åker förbi.
Jag vill kunna göra saker utan att någon annan jävla människa ska bry sig i vad jag gör.

Varför kan man inte det? Jo, för nu har man blivit vuxen och måste respektera andra. Kyss mig. det kommer jag aldrig göra. Jag lever mitt liv och hoppas alla andra kan leva sitt eget liv i stället för att slösa energi på mig.

Nu ska jag gå hem till min vackra och hoppas på att han slutar snart så jag kan få pussas....

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0