101

101 inlägg redan! Shit vad tiden går fort. =)
har kanske inte skrivit så mycket intressant de senaste men jag har haft så mycket annat skoj att göra.
Just nu sitter jag hemma hos min otroligt söta pojkvän det är tomt i lägenheten när inte han är här.
Jag gillar hans nya tangentbort, hehe. Just nu så sitter jag i hans kök...
åh gud va tomt det är utan honom hur ska jag stå ut?
Kom hem kom hem kom hem kom hem....!!!!

Åh jag blir tokig utan honom..
rastlös, som bara den. inte ens vänner är roligt utan honom. Eller jo men inte lika roligt som med honom..

02.41 suck de är låmg tid kvar.......

Aja försöka hitta på något annat tills han kommer hem då kanske... men vad? Ingenting i världen är roligt utan honom.

Är det verkligen möjligt att känna såhär?

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0