De va sjukt skoj.

Just nu sitter jag hemma och spelar lite internet poker. Eller egentligen sitter jag hos Daniel men det känns nästan som hemma eftersom att jag aldrig är i min lägenhet bara när jag hämtar posten i princip.
Saknar Daniel mer än vanligt vill att han ska vara här och hålla om mig.

Helgen har vart riktigt bra.
Fredagen va det fest här hos Daniel det kom massor med folk och jag blev sket full sen dans på dagnys med älskade Giny så himla roligt att umgås med henne igen. Vi är så bra ihop. hehe. Nog om de jag har inte massor med minne i från fredagen eftersom att jag blev lite för full för mitt eget bästa. Men sjukt trevligt hade jag i varjefall

Lördagen bakis som attans fika på blå och huvudvärk och nervös så det stod härliga till. Kunde knappt dricka kaffe himlans bakis.
Klockan närmade sig 15.00 och vi skulle åka till gudhem på middag hos Daniels föräldrar. Jag va sjukt nervös, det skulle bli första gången jag träffade dom en längre stund.
Väl vid middags bordet kändes de lite bättre men långt i från bra, fortfarande bakis och jävligt nervös men de hade börjat lugna sig lite. men jag skynda i mig maten så det inte skulle bli pinsamt. Gick sjukt bra trivdes som fan och maten va hemskt god. Efter maten kom hans bror och fru och drack kaffe och käkade äppelkaka jag va mätt.
Trevligt som attans va det. Kul att lära känna dom lite.
På kvällen gick vi en sväng hem till Daniels bror och fru kollade Dansbandskampen. Efter det gick vi hem till Glitter söta Elin, bruden med glitter och alltid glatt humör. En tjej man bara inte kan låta bli att älska.. Dessutom kan hon steppa med sina klackar. hahahahahahaha...
Blev lite fuller hemma hos elin som btw har skaffat sjukt söt skylt till bilen.. haha sötjävel.
Sen gick ja och min ÄLSKLING till dagnys drack lite och hade det jätte trevligt. Gick hem tidigare fick åka med oskar hem de regnade som attans och när vi väl kom hem insåg jag att jag glömt min väska i baren så ja ringde davina och hon tog med den hem till mig.

Söndagen skulle bli en tröttisdag. Klev upp halv åtta åkte med lina på hopptävling med chanel hennes häst. Gick dock inte så bra för dom men vi tröstade oss med att de va en svår bana i första klassen och endast fyra fel och andra klassen gick lite sämre men de va inte chanels fel utan linas. hehe. Sjukt mysigt ställe hästen står på i varjefall och det va roligt att följa med engång på tävling ska bli fler gånger hoppas jag. När jag kom hem så myste jag ihjäl mig med min pojkvän. Han är det bästa i mitt liv. Följde också med Carro till Tidaholm hon skulle köpa hundbur men den va för stor för bilen efter mycket försökande att få in den gav vi upp. haha.
Sen hem igen och myste med älsklingen.. <3

mitt <3 tillhör DANIEL!

Lite bilder i från helgen!
        
Lite fika och Singstar!


Min och GlitterElin

      


TEAM SCHEDING


/ENJOY/
<3
<3
<3
jag är lyckligast i världen med DANIEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0