Nattis!

Godnatt/Godmorgon..

För mig blir det godnatt. Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att min älskade Pojkvän kommer hem i från jobbet. Massor med mys. Hela helgen tillsammans... UNDERBART!

Jag är jätte trött och ändå tröttare lär jag vara i morgon... eller vad tror ni?

Aja, det blir i varejfall kaffe på blå efter vi vaknat och åkt ner dit. Yeah...

En låt som jag har tänkt på hela kvällen är,

Psykopaten - Asta Kask
(Första gången jag minns att jag hörde den här låten va under min dåliga tid som knarkare och jag va hemma hos en kompis. Rökte på och flummade till låten. Dagen efter hörde jag den igen och bara älskade den, Det va i slutet av min knarkar period och varje gång jag tänker på den låten eller hör den blir jag glad och känner att jag har lyckats med något.
Den påminner mig om när jag gick från knarkare till den jag är i dag. Eller den jag är i dag är en person jag har byggt på väldigt länge. och jag älskar mig nu) 

Btw så är jag inte så stolt över att ha knarkat och kommer inte att göra det igen. Det jag är stolt över är att jag lyckades på egen hand sluta och den stoltheten kommer ingen kunna ta i från mig.

Oj, förlåt för detta det blev ett lite djupt inlägg men take it or leave it.

SAKNAR MIN FAMILJ OCH HELA SLÄKTEN!!

DANIEL KOMMER SNART YIPPEY!!!!

Sussa sött dags för tant att natta kudden

/ENJOY/
       

     


Kommentarer
Postat av: Carro

jag fick en pojk 080804 :)

jodå de knallar å går, flyttar till hus vi har köpt snart :)hur är de med dig då?

kram

2008-10-31 @ 06:49:43
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0