Glad, men endå lika trött!

Hej alla mina trogna läsare.!
Just nu sitter jag hemma hos min Pojke medans han är på jobbet, idag har det gått 49dagar av vårat förhållande och det har verkligen utvecklats till något så perfekt att jag inte ens den perfektionen fanns. Daniel är allt jag någonsin har önskat mig!
Va på arbetsförmedlingen i morse med de gick bra, ska dock tillbaka lite senare i veckan känns verkligen som om mitt liv börjar bli bra!
Jag har
En pojkvän som jag avgudar
En familj som älskar mig
Vänner som alltid finns för mig
Världens sötaste katt
Vad mer kan man egentligen önska sig utav livet förutom en karriär och massor med pengar men de är så gott som påväg snart. =)
Äntligen börjar mitt liv få form och mening. Jag är så lycklig.
Vad vore jag utan alla er egentligen? det är frågan......

Nu tänkte jag lägga in lite bilder på datorn och se om det har tillkommit några klockrena bilder även denna månaden.!


/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0