Snart dax!!!

oj oj oj nu närmar sig helgen och jag tror jag börjar bli nervös- hehe..

Jag sitter i köket just nu så jag bara skriver lite... hehe.. gillar daniels tangentbord. I helgen är det dansbandsgalan (Dansdax) Lite nervös är man ju för jag kan ju inte den musiken... Nu har jag knäppt i gång lite barbados och arvingarna för att kanske jag ska hinna lära mig något innan den stora festen. hehehe
 
Det är tre band som spelar ska faktiskt bli en riktigt skoj upplevelse tycker jag... Min söta pojkvän har köpt en jätte jätte fin klänning till mig som jag ska ha på mig. i morrogn måste jag gå hem till carro för att låna en kappa så jag inte kommer frysa i hjäl i göteborg.. Vi ska åka tåg dit.. hehe

 åhh det ska bli riktigt skoj.
Nu är det en mys låt på...

För låt att jag har varit grymt dålig på att uppdatera bloggen så jag försöker ta igen lite nu. Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva men jag bladdar på så blir det nog ett inlägg av det här till slut med. Dock lite svårt bär man inte ser skärmenman vet  ju inte riktigt om det blir rätt. hehe-
å andra sidan kan jag rätta till det när jag ser skärmen igen men jag ska inte gööra det för det blir roligare så.

Tillbaka i tv rummet.

Nu spelas.... Rosalita är här igen med Barbados den kan jag lite i varjefall.. hehe Jag vill ju inte framstå som korkad när alla andra i publiken sjunger med och inte jag.. hehe.. Så nu är det PLUGGA DANSBAND som står högst upp på jessicas lista.

Näää nu ska jag återgå till att vinna kameran..

Älskar min DANIEL!!

Den här låten verkar mysig...... Jag måste nå min ängel - Barbados

/ENJOY/

Kommentarer
Postat av: Pojkvännen

Plugga på du goding så du kan lite när vi kommer ner ;)

Sitter på jobbet o saknar dig som h#%/&e i sed vänlig ordning!

Tänker på dig jämnt jag är utan dig o lite till =)



Puss på hela dig!

2008-11-13 @ 05:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0