Nyklippt. =)

Idag va jag och daniel hos linda och klippte oss hon är så j**la duktig. Man behöver bara säga att man vill bli skit snygg så fixar hon det. hehe.
LINDA ÄR GULD!!
Jag försökte ta bilder på hur håret blev men jag fick inte till de riktigt bra. Dom blev ganska suddiga.
Men jag ska lägga upp en bild endå tänkte jag.


Bildkvaliten är inte densamma på bilderna men man ser på ett ungefär hur skillnaden är.
Har fortfarande samma hårfärg.
Jag är sjukt nöjd över resultatet.
Tycker att de är ganska snyggt när man har en kortklippt frisyr.
Lite sexigt när nacken syns.
Kanske lite kallt nu dock.. hehe

/ENJOY/

Kommentarer
Postat av: lina

jättefint!!

2008-11-28 @ 11:36:24
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0