Nu är det Designtävling!

Mina kära vänner i klassen under mig har nu kommit in på det sista året och det betyder DESIGNTÄVLING Smyckena har dom kämpat med i en vecka nu och nu kan man besöka Lärcenter i Falköping för att rösta på smyckerna.
Man kan också skriva ut papper på Hemsidan och Rösta genom att skicka in det.

Man kan även skriva ut en röstsedel för att poströsta.
Gå in på http://www.falkoping.se/larcenter
Under Aktuellt på Lärcenter klickar du på Designtävling 2008 och därifrån tar du dig vidare
till bidragen genom att klicka på Ett hav av smycken.

På hemsidan kan du se alla smycken och sedan rösta...
Kom igen folks.... RÖSTA på det snyggaste och LÄKRASTE smycket.

Ni kan också skriva till mig och berätta vilket bidrag ni gillar mest.
Så ska jag sammanställa det sedan och ha en liten på sidan (nyfikenhets) grej.
Jag vill bara se vad alla tycker.

Kom igen nu då Pojkar och Flickor De kostar inte mer än 5kr. Vad kan vara så farligt. En liten ansträngning vill vi se.
/ENJOY/

ett par av bidragen

Kommentarer
Postat av: lina

det på den övre bilden var skitsnyggt

2008-11-28 @ 11:38:25
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0