Fredag

Fredagen va mysig.
Började med fika nere på lilla blå sen hem och käka. Efter maten blev de dags att packa väskan och gå till Badet.
Jag, min älskling och Rädis gick till odenbadet och badade bubbel och bastu. Så jävla mysigt att relaxa. Efter vi Relaxat klart gick vi hem gjorde oss i ordning eller jag i varje fall.
När jag väl va klar med mitt så gick vi till Krister för förfest innan det blev utgång. Det va ganska mycket folk och väldans trevligt.
Eftersom att vi skulle iväg på lördagen blev det en mycket lugn fredag. Vi drack lite och pratade massor med skit.

Sen bar det vidare till Dangys väl där köptes de en drink till mig och en öl till älskling. Vi spelade lite BlackJack jag försökte fatta med fattar noll lika bra är väl det kan jag tänka haha.
Sen Happy Time och hemfärd med Björn...

De e en Go kille de där. haha Fast de är klart han får fan inga 50£ innan köttfärsåsen är framdukad på silverfat. hehe

Mys och massor med Gos med min Daniel... Sen sova.....

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0