Daniel min skatt!

JAG ÄLSKAR DIG DANIEL!!!




Du...

Får jag gömma några drömmar hos dej?
Några naiva och vackra
som andra kanske skrattar åt.
Jag vill låta dom bo
längst inne i dej.

Får jag dansa klumpigt
och sjunga falskt för dej
en solig dag
när hjärtat spränger i bröstet?
Se inte till reflexerna,
upplev källan!

Får jag vara i din värme
och långsamt mjukna
när själen blivit lite frostbiten?
Håll om mej
tills jag ler igen!

Får jag slösa min kärlek på dej?
Får jag skratta, krama, sjunga, gråta
och dansa av kärlek
utan att du blir rädd?
Jag vill se dej i ögonen
och låta ett leende
berätta att jag älskar dej!

Skriven av: Sigrid Renklint


Min ängel du är som en glittrande stjärna i ett gnistrande universum.

När jag fyller mina tankar med dig blir jag ett med himlen och stjärnorna.

Dina ögon är som förbjuden frukt, din oskuldsfullhet så lockande som en gudinnas kyss.

När ska du komma hem till mig??

Skriven av: Jessica Persson 2001


Dina ögon tänder ljuset i mitt hjärta, Fjärran och gången är all smärta.

Förenade i evighet, alltid ett par, Det enda vi behöver, allt vi har, Rosen har taggar snara har sticka jag tar alla risker för min flicka Stiger upp och svävar i det blå, Mitt hjärta är fångat, ingenstans att gå Korsar eld hav och vatten. För att finna den passande skatten. Kärleken korsar alla gränsers barrikader. Föremålet för oändliga ballader. Min största skatt är du för all framtid. Bevara mitt hjärta i samtid.

Skriven av: Jessica Persson 2001



Kommentarer
Postat av: gabbi

Sv. Tack så mkt, roligt att du gör det! :) Jag pluggar i Stockholm. Vad har du för dig sj?

2008-11-20 @ 11:03:13
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0