Dagen

Ok nu ska jag ta dagen från början.
Vaknade åkte till arbetsförmedlingen och sen vart det fika (med DANIEL och RÄDIS)  Efter fikat fundlierade vi vad vi skulle göra tills vi hade til hos frisören. Vi for hem till Krister fick lite kaffe och allmänt prat. MYS
Krister lagade mat så osen fick mig att bli hungrig. Vi skulle vara hos Linda på LA kl 17.45 men hon ringde när hon va klar så kunde vi komma tidigare.
Jag visste inte hur jag ville klippa mig har ju velat ganska mycket om hur jag vill ha mitt hår.
Så resultatet blev när jag satte mig i stolen sade jag som Daniel : jag vill bli skitsnygg. Och de blev jag. hehe

GULD LINDA!

Efter vi va klara med håret så gick vi ner till MEDDO tog oss ett varsitt solarie och njöt ett tag av värmen. De är så himla skönt att ligga och sola.
När vi va klara där värkte det i magen av hunger på oss båda. Vi for direkt till PAS och inhandlade lite att till laga.
Sen DIREKT hem Daniel lagade mat och jag dukade.
Hävde i oss mat och sen va de dags för en stund på soffan.
Jag totalslocknade och vaknade typ tio i två. hahaha.
Sa knappt hejdå till min älskling när han for till jobbet.
Och nu är jag här framför datorn och skriver inlägg i min blogg.
Nu ska jag kolla annat..

Have fun!
Bilder på frisyren finns nedan!
/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0