Bbbboring!

Jag har grymt tråkigt en afton som denna. Försöker bygga en snygg header till min blogg men har inte så mycket ideér någon som har förslag?

Sugen på clementin men har just käkat upp alla som fanns hemma så nu får jag nöja mig med kiwi eller aprikoskräm. Jag måste tänka på min stackars mage lite så jag ska börja äta massor med frukt hade jag tänkt,

Dansdax börjar närma sig och jag har ingen outfit till denna händelse hur klär man sig på den galan lixom... hmmm.. Aja jag får tänka på det.

Vad ska man gö nu då har redan glott genom en film ska man ta en till?
Blanda lite oboy fixa kiwi och knäppa igång film 2 för i kväll/natt

Åhh jag behöver min älskling

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0