Sova...Ja tack!

Åh gud vad jag önskar att jag kunde ha lite lättare att somna. Även fast jag kämpar och kämpar så får jag aldrig lov att bli trött jag kan ju inte låta bli att sova, kroppen behöver ju sömn, nu har jag sovit 20min sen i söndags morse kl 08.30 börjar bli lite less. Hoppas det blir enklare i sommar när jag jobbar. Brukar alltid ha lättare att somna hemma hos mamma.
Jag vill egentligen inte åka hem kommer fan sakna alla här nere så tårarna kommer rinna för att jag inte får träffa dom på hela sommaren kanske längre till och med. *ledsen i ögat*
Fan jag vart lite rädd innan jag vågade inte röra mig, de va några idioter som sprang omkring i trapphuset och levde rövare. Jävla idioter. Skrämma lilla mig på de viset.

Sandra är så söt, hon kollar på ellos rean nu och hittar massor med saker jag vill ha. tihi. Oj vad jag önskar jag hade råd med lite fina saker... hmmm hehe..

Nu är det i varjefall någorlunda fint i lägenheten igen. Va så städat innan helgen att jag själv var helt chockad. Nu är det ganska städat. hehe.

Fy, nu ska jag försöka sova.! Natti natt superskatt.!

P.s älskar mina små underbara bundisar!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: A

DET SUGER AT STÄDA, MEN EFTERÅT BLIR MAN SÅ JÄVLA NÖJD!

sKICKAR MED EN LÄNK, SÅ KAN NI TÄVLA OM 20 00 I CHEKAR MED VING, så slippe rni städa kasnke ett tag. :)

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/921

2008-05-27 @ 10:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0