Kan man?

Kan man dölja känslor för sig själv? Hur vet man i så fall att man har gjort det?
Jag har väldigt konstiga funderingar ibland.
Jag är grymt trött men kan fan inte somna för jag ligger och tänker så mycket jag önskar jag hade haft en off knapp för mina tankar då kanske jag skulle kunna sova med. Hade varit sjukt skönt.
Fick veta idag att jag ska börja jobba precis när jag kommit hem ska också bli skoj samtidigt som jag gruvar mig för att jag inte kommer att klara det. Måste fan ringa läkaren och säga att jag behöver sömn tabeltter har sovit kanske 2timmar sammanlagt sen vi klev upp i söndags börjar kännas i kroppen.
Min hjärna hänger inte riktigt med när jag talar med någon den känns lixom avstängd och sjukt långt borta. As skumt.
Jag längtar lite hem för där hemma vet jag vilka jag behöver lägga tid på och vilka jag fullkommligt kan strunta i.
Oj vad mycket konstigt detta blogginlägget blev. Inte riktigt meningen eller det kanske det var, jag typ skriver ner det jag tänker för stunden och så slutar det aldrig bra helt osammanhängande och flummigt. men skit samma det kan bli ganska kul att läsa i efterhand. eller?....

Hela denna dagen har varit en skit dag. Eller i varjefall när jag va i skolan så  grät jag hela tiden, hatar verkligen att gråta framför folk. När jag kom ner till stan så satte jag mig med Engdahl och Elin och fikade och gnällde lite. Och sen skulle ja gå och ta ut pengar för att köpa glass men då bjöd sötaste elin på en glass i stället så behövde jag inte hämta pengar... Då blev jessica glad. Tihi.. TACK ELIN DU ÄR GULD!
Sen kom Sandra och Knutsson också och fikade. MYS!
Efter fikat tog jag och Engdahl en promenad, lite längre än i går. hehe.. DUKTIG,!
Nu ligger jag i sängen har gjort det ett tag men så fort jag gör mig iordning för att sova så blir jag sjukt pigg, kroppen känns som sagt off men ögonen och hjärnan börjar direkt arbeta. SJUKT

I morgon så ska jag på avslutningsmiddag med skolan hoppas det blir skojjigt hoppas jag inte kommer att ha en lika dåålig dag som jag har haft idag för i så fall vill jag inte åka i väg och käka mat med klassen vill ju inte förstöra stämningen.

Aja dags att slå en stekpanna i skallen...
Natti natt.

OCH STORT TACK TILL ALLA UNDERBARA SOM FÅR MIG PÅ BRA HUMÖR!
DAGENS BLOMMA FÅR ELIN
DAGENS KRAM FÅR SANDRA
DAGENS PUSS GÅR TILL ROBBAN
DAGENS <3 FÅR ENGDAHL
Ni har verkligen fått mig på sjukt mycket bättre humör idag. tack för att ni finns!

Seee Yah!!
Deh........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0