Fattar inte...

Alltså ibland förstår jag mig inte på hur folk tänker. Jag fattar inte varför folk är så jävla idiotiska och snackar massa dynga. Fattar folk inte att det faktiskt sårar?
Innan tyckte jag inte det var så hemsk men idag rann det verkligen över. Att en människa kan vara så hemsk förstår jag mig inte på. Jag skulle vilja döda denne och jag tror inte ens jag skulle må dåligt av det.

Ibland känner jag att livet är meningslöst, att hamna i en situation som man känner sig meninglös och oförstådd har jag gjort många gånger men att höra på omvägar att en "vän" pratar skit om mig gör faktiskt ont, i början brydde jag mig inte men när det börjar skada andra vänskaper så känner jag bara för att döda. Jag skulle kunna säga som så i dag blev jag fruktansvärt ledsen när jag pratade med min bästa vän och denne förklarade för mig att denne inte kan komma på min fest på lördag p.g.a att vissa personer snackat skit om mig och lite andra omständigheter. Jag blev jävligt ledsen men jag förstår hur vännen tänker. Jag avundas denne inte.
Älskar verkligen den vännen och det vore alldeles tråkigt om vi inte skulle kunna umgås igen pga detta men som denne sa så tror denne att det efter ett tag kommer att bli mycket bättre och det hoppas jag med. Saknar denna personen otroligt mycket.

Fantastiskt att verkligen jag ska råka ut för detta. Jag känner jag är påväg tillbaks till den tiden då jag enbart kände allt kvittade och knarkade i stället vill verkligen inte dit igen men det är fan inte långt i från. Kan folk bara inte låta mig vara ifred och låta mig ha mitt eget jävla liv någon gång. Jag blir så irreterad varför ödsla tid på mig är jag verkligen värld det? FÖRMODLIGEN!
Jag tar egentligen inte åt mig så mycket utav det om det inte skadar så mycket jag inte skulle bli chockad om det en lägenhet råkade börja ta eld i helgen.... Opps i did it... Nää så hemsk tror jag inte att jag är. Fy så elak mot de stackars djuren som får stå ut med denne falske skönhet dygnet runt. Eller skönhet och skönhet är väl lite att skryta. hahahahaha

FREAK!

Natti natt sov gott!

Ett stort fuck you till alla som inte har ett eget liv och njuter av att förstöra mitt'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0