Det var så kul....

Jag bara älskar att driva med folk genom att fälla dumma komentarer som gör att folk verkligen tar ått ig och mår dåligt av det.
Igår fick jag veta av en väldingt nära vän till mig att en kille ja har haft på g med som bad mig DRA ÅT HELVETE har pratat skit om mig och sagt att jag är en stor fet lögnare. Hmmm ja jag undar jag vem som ljuger egentligen. Jag fattar inte vad meningen med skitsnack är varför snackar man skit, när någon kommer på anledningen kan ni väl vara snälla och berätta för mig.

Idag va jag nere på blå och fikade och fick syn på folk som gett mig jordens rykte här i stan så jag kunde inte annat än att fälla en dum komentar att det ska bli skönt att flytta och sprida mitt fina rykte i andra städer mer. Jag är juh inte mer än jessica lixom... haha... Sjukt skojjigt.
Jessica tjejen som bresar på benen för allt och alla, Jessica tjejen som hela tiden ljuger...
Om det endå vore så väl som rykterna säger borde inte jag få sex oftare då? Och jag som är så jävla bra på att hålla hemligheter är lika duktig på att ljuga?? Jag får lixom inte i hop detta...

Men efter vidare omtankar och plusat i hop lite så det jag har kommit fram till 'är juh att på något sätt måste folk vara otroligt avundsjuka på att jag lever mitt eget liv och skiter fullkomligt i vad andra säger. Visst tar jag åt mig av det som sägs det är juh lixom aldrig roligt att ha ett rykte... Men det bevisar juh bara för mig att man FAN inte kan lite på en enda jävel. Alla människor är falska jävla svin... haha... Jag blir mest glad men endå lite ledsen och besviken men ingen inte någon kommer lyckas att bryta ner mig igen.
Hade jag inte haft mina vännner ,familj och min katt kanske jag suttit i skiten igen men dom finns för mig och det uppskattar jag fullt ut..

Sooo long dags att krypa till kojs!!
Natti natt superskatt..
p.s längtar till på fredag när fröken lina kommer ner och hälsar på...

Kommentarer
Postat av: lina

det gör jag med. längtar tills på fredag:)

2008-05-21 @ 11:17:35
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0