Öh vad fan gör man?

Är det inte underligt när man inte tänker så kommer det alltid upp något som får en annan att tänka? Vad fan gör man hur gör man för att sluta tänka negativt och vara posetiv. Jag gillar inte de negativa tankarna som far upp i skallen hela tiden vad man än gör. Spelar som ingen roll om man är glad eller har det jätte trevligt så kommer dom där tankarna som man verkligen inte vill ha. Jag vill vara en posetiv människa och bli omtyckt av min omgivning inte för att jag tror att min omgivning som jag verkligen älskar ogillar mig. ABSOLUT INTE

Men sen finns det ju en omgivning man önskar livet ur ibland. Sjukt. haha.

Idag har faktiskt vart en ganska mysig dag men Fika, sol och bad sedan lite avkopplande fotboll och efter detta en promenad på 40min. Kan de bli bättre? Jo om jag inte hade varit så jävla trött så hade det vart sjukt mycket bättre men jag trivs med folket som va med idag. Dom får mig vilja fortsätta och kämpa.

Idag har packningen börjat ta sig men är långt ifrån klar. Åh fy jag vill verkligen inte fara i från alla. Allra minst Sandra och Engdahl.
Vad ska man egentligen packa för en sommar i hälsingland. Vad kommer man lixom använda. har försökt att kolla lite på vad jag vill ha med mig men det är på tok för mycket.

Oj nu är det dags att sova, eller i varjefall krypa ner i sängen.... SNurr snurr...

haha. snacka om att man är avslappnad nu... sitter isoffan i pyjamas och känner verkligen hur ögonen vill krypa ut huvet på mig, men jag mår alldeles utmärkt.!

NATTI NATT
p.s förlåt om inlägget blev lite luddigt men det blevi så fall så som jag känner mig nu. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0