Midsommar i morgon!

Känner ni er laddade inför midsommar i morgon.?
Jag känner inte just nu för något som helst faktiskt men det kommer nog bli skoj.
Föresten glömde jag säga att min Kusin Sandra Öhrn numera Öl har opererat blort sin blindtarm för att den var dålig, man blev en aning orolig i tisdags när man fick höra att hon åkt i väg på akuten men inte visste varför. Som tur va så kom hon ju iväg till sjukan!
Blindtarm är lite läskigt.

Kl:23,30 sitter och filosoferar och undrar vart alla sms har tagit vägen. hehe. Inte många som hör av sig nu längre men de gör inget ja klarar mig bra endå. Trodde inte jag skulle trivas så pass här uppe som jag gör nu men jag hade nog hellre vart i falköping. Shit vad ska man ha för kläder på sig i morgon? HJÄLP!
Har föresten börjat läsa en väldigt intressant bok som handlar om hur systrarna tycker och tänker om vad den andre gör väldigt kul att läsa om faktiskt. Näää dags för mig att natta kudden. mamma sover redan likaså min systeryster som jag btw har snott sängen i från  så hon får trängas brevid mor. Tror hon överlever endå!

Natt natt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0