...punkt...

Åh gud vad jag är trött på att jobba nu har jobbat sex dagar i rad och i morgon går jag på min sjunde dag. Men sen blir det ledigt ett tag!
Eller i alla fall två dagar. Jobba på fredag sen ledigt i helgen Bergviksmarknaden vankas. Det är typ den man längtar efter när det är sommar. Party, Träffa folk och bara må sjukt vansinnigt bra glömma alla bekymmer och leva sin egen lilla värld. Fast jag har alltid levt i min egen lilla värld har mina egna konstiga funderingar.

Ibland blir jag bara så jävla less. Jag är inte dum i huvet uppenbarligen har jag mer bakom flötet än du någonsin kommer att få JÄVLA PUCKO! =) andas in. Ta det lungt Jessica!

Nää dags att krypa ner i sängen i min ensamhet. Men på onsdag är jag ledig då kanske jag skriver något intressant.
Har lite att få ur mig så att säga.

Och Ja jag saknar VÄNNERNA  och V.Ä.N.N.E.R serien! =)

Natti natt. Speciellt godnatt Till dom som ställer upp för mig och gör mig glad och får mig att må så jävla jävla mycket bättre och de är: Engdahl, Rädis, Sandra, Robban, Carro, och Davina! M.f

NATT!!!

btw jag gillade ARN/TEMPELRIDDAREN längtar tills nästa film kommer! =)

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0