förändringar...

Jag har genomgått stora förändringar i mitt utseende även som  person. Hittade tyvärr inga äldre bilder eller bättre men här kan ni se en liten förändring som skett i mitt utseende. Jag saknar mitt långa hår som jag hade innan jag klippte mig år 2006 men aldrig har jag som person varit lyckligare än jag är nu. Jag har ett alldeles eget hem och en helt underbar katt, Vänner som jag bara inte kan motstå att älska och väldens bästa familj. Förhoppnings vis ett bra jobb inom snar framtid och mitt körkort är på god väg. Alltså jag har ett aldeles underbart liv dock finns det skitsnack och annat trams men det har jag alltid varit van vid så jag bryr mig inte så länge jag vet att de som snackar gör det utav avundsjuka. Jag har absolut inte dåligt självförtroende och trivs väldigt bra med min vardag.

Det sättet jag lever på kanske inte alla gånger är det bästa men jag trivs som fisken i vattnet med det.
 Jag kanske inte har haft väldens bästa uppväxt men jag kan säga er att jag har alltid älskat varje sekund utav den eller nästan i allafall. Trots att jag genomgått dödsfall av en mycket nära person, stor mobbing, droger, behandlingshem och massor med mer så trivs jag med det. Eller trivs och trivs kanske är dumt att påstå men det är juh dumt att skyla med det jag har tagit lärdom utav det mesta.

Jag känner mig som en bra vän och hoppas folk runt omkring ser mig som bra, jag kan inte berätta för er vad jag har gjort mot personen/personerna som snackar massor med skit om mig, för jag har inte en jävla aning om vad jag har gjort för fel för att förtjäna det. (Allt skitsnack började långt innan jag vände dom ryggen och ignorerade dom totalt annars hade jag aldrig gjort det) Men som sagt jag orkar inte bry mig om sånna som vänder kappan efter vinden de bevisar bara att dom är enligt mig väldigt svaga och totalt iq befriade.
Alltså just nu känner jag att jag bara svamlar men det kan bli en intessant läsning för er efter som att det hoppar ganska mycket. Men jag skiver ner det som kommer i mina tankar och då kan de lätt bli så!

*dags att ta en rök paus*

Det vart en ganska lång rökpaus eller jag satt och kollade runt lite med. Fick just veta att den 22 aug är det strömmingsleken den har jag inte varit på sen året jag flyttade till falköping och det är 5 år sedan i år sjukt länge sedan.. och ja kan inte direkt skryta om att jag kommer i håg speciellt mycket!

Fasiken jag saknar falköping mer och mer för varenda fucking dag som går varför är jag inte där för varför får jag aldrig som jag vill? Damn varför ska det vara så himla svårt. Ärch jag kämpar och kämpar tillslut blir det alltid som jag vill endå jag får helt enkelt ha lite tålamod. 

I Helgen som kommer är det Bergviksmarknaden det ska faktiskt bli otroligt roligt att gå dit man träffar alltid folk man inte träffat på mycket länge vilket oftast resulterar i glatt humör och dessutom öltält party och karuseller som förmodligen kanske rasar men skit samma det är alltid skoj, Förra året var jag där med Knutsson och det var hemskt spännande. haha han fick knappt plats i karusellen för att han var för lång. hihihi. 

Idag vaknade jag fruktansvärt sent typ halv fyra. (tog igen missad sömn eller nått) När jag väl hade vaknat kollade jag på mobilen och såg 4 missade samtal och 3sms. Kollade dom och ringde upp min kusin hon tyckte jag skulle komma ner på en kopp kaffe, tog på mig kläder käkade frukost och gick ner dit. Drack lite kaffe snackade massor med skit och sen gick jag hem igen efter som att jag inte har någon nyckel och mamma glömde av att lämna den i morse när hon for till jobbet. Kom hem och började städa det var ganska kul så ja fortsatte med det ett tag till. Hängde tvätten och kände jag behövde mer kaffe ringde min kusin och frågade om hon bjöd på lite till, det gjorde hon mer än gärna gick ner spelade SKIPBO och drack hinkvis med kaffe sen hjälpe vi hennes granne att klippa gräset kändes faktiskt otroligt nyttigt och hjälpsamt..
Sen va det kväll och dags att gå hem igen. Kom hem lagade mat (Barnmat på burk) faktiskt igen hit. haha.
Men vad gör man inte när man är grymt hungrig.

Nu är det dags för FRÖKEN JESSICA att natta kudden igen..

Natti natt och tack för att ni njuter utav mina otroligt intressanta inlägg.
är jag inte grym så säg.

See you soon!




Kommentarer
Postat av: lina

ska ju ner till skåne och jonna i helgen annars hade det defenitivt blivit bergviksmarknan. det är ju grymt kul annars...

2008-07-24 @ 23:29:22
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0