Badjävel!

idag vaknade man i lynäs lite lagom yr i bollen efter gårdagens grillnatta.
 Men kul va det i varje fall i går eller?
(mer info komma skall)

Dagen har spenerats med stinsen och rabarberpappa i polen
(rabarberpappa är den rosa feta saken stinsen flyter på)


Lite lätt och lagom solbränd på hela kroppen utom benen. haha

Hela helgen har varit underbar men i kväll har jag inte tid att skriva
om detta måste lägga mig nu för jag ska upp och jobba i morgon.

Har haft en underbar helg faktiskt. endast en dag nykter dock. men de spelar absolut ingen som helst roll
jag har älskat varje sekund. det har hänt mycket skoj, har träffat mycket bra folk och bara njutit av de underbara
väder som har frodats runt om oss.

haha.. sova va det ja.
Mer info om denna undebara helf kommer ja lovar håll ut

Natt natt / BADJÄVEL!

ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0