YEAH!

Jag
Party Jessica!

Det är nu snart helg igen och jag vill gå ut det är juh förfasiken mitt liv, jag trivs med att gå ut och träffa folk hela mitt sociala umgänge är juh ute i princip. Åhh jag vill bli trött jag vill kunna somna när jag vill precis hur jag vill men hur fan gör man när det inte går hur mycket man än försöker. Ingen ide att ens försöka längre jag blir bara deprimerad av att det inte funkar. Jag vill juh så gärna.

I morgon fyller JennyM år och PeterL år så då blir det att ringa och gratulera dom.


Åh nu börjar nationalteatern bli lite jobbig lyssnar typ på sista låten och så tystnar det sen börjar dom igen och så håller dom på så hela tiden jag blir juh för fasiken galen skit jobbigt och det är fan långt till sterion.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Har varit duktig och tvättat idag och sen så har jag vart och hälsat på Jossan hon hade fått jätte fint i lägenheten. =) Rädis bjöd på Fika och Mat i dag han är så söter den däringa.!

Aja.. Nu ska jag göra mitt bästa för att somna.
Natti Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0