Roligt uppvaknade!

Söndagen vaknade jag kl. 07.03 och verkligen orkade inte kliva ur sängen låg och drog mig jävligt länge och sedan klev jag upp tog en cigg och ringde telefonsamtal.

Efter någon timme yttligare i sängen så ringde det på dörren. Ahhh jag gick och öppnade med okammat hår och täcket runt min kropp. Kollade först i kik hålet och där ser jag min vän på framsidan av aftonbladet en stor bild på hennes ansikte. Pulsen började slå hastigt. Oftast när det är sånna bilder så brukar dom vara döda,misshandlade eller kidnappade. livrädd och öppnade dörren bakom tidningen gömde sig lille fredrik. haha.

Det var bara ett repotage om henne. Tacka gudarna för detta uppvaknade. Han kände igen henne och tyckte jag borde se den.

senare på dagen köpte jag tidningen och läste den. Du är så stark vännen!

Sen blev det film pizza godis och film igen massor med mys!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0