Ny helg nya bravader.!

Snacka fylle helg nummer 1!
hahaha. Sicket liv. Men ack så skojjigt. Denna helgen har lik som den senaste varit en riktigt toppen helg.

FREDAG: Inköpte mig ett Singstar så nu skulle de bli sjunga av. Hade lite för fest hemma hos mig för vi skulle senare gå vidare ner på Reagge klubben. Hmmm ja kom aldrig så långt, hamnade på Dagnys i stället. haha. Jessica kanonfull, dansa skoja runt och levde livet. Sen stängde dagnys och det blev dags att gå hem. Av någon anledning kom jag inte med i Sandras och Jossans Taxi så jag gick hem. Efter en bit på vägen vart jag skit förbannad tog av mig skorna och gick hem barfota?. Ifrörd endast jossans fin klänning.. Attans så kallt de var.
Under walken hem så försökte jag stoppa ett staket från att rymma, komma på vilken väg jag skulle ta och slutligen sjöng jag en sång och blev på bättre humör.
Kom hem, Blev skit dålig och KRÄKADES I MASSOR! Sen fick jag lite mat och mådde genast bättre igen. Det blev en ormgrop i sängen bestående av tre brudar och en åskådare. Efter ett tag kom vi på att vi hade singstar och började genast sjunga Sandra ville då minsann inte vara med och sjunga hon blev skit förbannad och gick hem i endast underkläder, klackskor och jacka. hahahha. Vi sjöng typ två låtar till sen gick vi och la oss och somnade gottigt
P.s under kvällen när jag låg deckad på köksgolvet hittade sandra en kavel som hon skulle bevisa den kunde sitta kvar under bröstet. Jag vet inte vad resultatet slutade på men skojjigt värre...

LÖRDAG: Bakis ala jävla deluxe!
Men det gick hyggligt bra endå. Fika nere på Blå och Massa cola. Anna sötsnöret lagade jätte god kycklinggryta till oss bakfulla små grisar. Robin kom förbi och sen kom Offi, Rikard och Louise med. Joel kom också lite senare. hehe. JÄVLA KOLLEKTIV!
På kvällen igen blidde Jag sugen på att festa loss lite igen. Hmmm. Så jag i princip tvingade med Sandra och Jossan, Men jag tror inte att dom led. YEAH!
Dans, fylla och jävligt bra människor kvällen var på topp.. Sen kom Anna och hämtade oss åkte hem käkade rulle och ville inte sova. Försökte tvinga Nancy att slicka upp såsen som jag spilde på golvet med hon vägrade. (kanske ska skaffa en hund nästa gång!) Jag och sandra tog oss en lite promenad hamnade hos micke där vi försökte liva upp festen med det funkade inget vidare, Micke var jätte full och Carro orkade bara dansa lite. Så vi Traskade vidare men jessica var fortfarande inte trött så hon hämtade sin sista sprit hemma hos sandra och gick ner dit igen i hopp om att det skulle bli lite roligare. Och lite roligare blev de faktiskt. Carro dansade och dansade med sin jävla rumpa. Till slut så deckade jessica i Mickas soffa vilket inte var meningen från början jag skulle gå hem till sandra och sova. Men men sånt som händer då man inte har fötter. Jag låg med benen på ryggatödet och huvet i svängen.

SÖNDAG: Vakna, torr i munnen och ett huvud tungt som ja jag vet inte vad försökte röra på mig men jag satt fast, kände efter och jag hade då fötter uppe på mitt huvud. (Tänkte sitter mina fötter där dom ska?) Men så hörde jag en djup snarkning. då hade micke också deckat i soffan och sträckt ut sig på den och använt mitt huvud som fotpall. (snälla vänner) Dagen fortsatte och man mådde juh inte direkt så jätte bra. Följde med och kollade när micke och pär bowlade och sen kollade jag när Carro och Davina bowlade. Trött och sliten efter detta körde micke hem mig, lade mig i soffan och njöt av att vara hemma i mitt eget hem. YEAH!

Helgens betyg:
MVG - Rekord fylla ala Jessica
MVG +++ - Ormgropen på fredagen
MVG - FREDAG
MVG - Sandras idiotiska utstyrsel på väg hem.
MVG - Jossans sångröst
VG - LÖRDAG (mådde juh som sagt kasst på dagen gick över tills dagnys)
G - SÖNDAG (att vakna med ett tungt huvud är inte lätt alla gånger)

HELT klart en Godkänd helg. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0