The Vibrators!

Anledningen till att jag heter Babybabybaby
För något år sedan så va jag och en vän nere på Nya Betong, ett ställe där de spelas mycket punk, där träffade vi på någon som hadeett grymt långt smeknamn och fulla så kom Jag och Elli på att vi också skulle ha smeknamn som va långa och jobbiga.  Rädis va på den idén. Så under kvällen va vi nu mera.
Elii = Youfuckingbitch (Hon är sån)
Rädis = Kuuulstötarrädis (Magen hehehe)
Jag = Babybabybaby (passade tydligen)

Det kommer i från denna låten:

Baby, Baby - The vibrators

Mmm, you're so pretty,
Not to talk to you would be a crime.
Aah, let me put my arms around you,
Just wanna use up a little of your time.
(And I'm going -)

Baby baby baby,
Baby baby baby,
Baby baby baby,
won't you be my girl.

Aah, your eyes are so pretty,
And the clothes you wear they're so fine.
Hey won't you come round to my place
Just wanna use up a little of your time.
(And I'm going -)

Baby baby baby,
Baby baby baby,
Baby baby baby,
won't you be my girl,

Baby baby baby,
won't you be my girl,
Etc.

Dom är la gamla goingar! hehe
/ENJOY/

Kommentarer
Postat av: lina

nämen nu fick jag upp dig på mertrafik.se va roligt:)

2008-12-17 @ 16:48:36
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0