Idag!

Idag så va vi ner på stan och fikade Sandra följde med ner. Trevligt, sen kom rädis också trevligt. Vi hade massor att göra i dag eller inte jag Daniel hade. hehe
Han for i väg till badet och simmade lite medans jag väntade på blå med sandra och rädis.
Sen åkte vi upp till hans bror och daniel fixade med "grannens" dator, Det tog ganska lång tid så när vi va klara for vi DIREKT hem och daniel lagade mat och jag dukade och så. Vi åt och njöt alldeles för hungriga båda två.
Sen kollade vi lite film men han inte med så mycket innan det va dags för min älskling att fara till jobbet. =(

Jag ringde till Jossan och gick hem till offi för att besöka henne. Dom kollade någon knepig film. Men de gick bra endå jag och jossan satt på balkongen och tjatade massor. Den tjejen behöver verkligen börja bry sig mindre om andra och mer om sig själv.
När de väl va dags för Josefin Indiskgardin att sova så gick jag hem och fick besök utav Sandra och David.

(Josefin Indiskgardin = uttrycket är taget i från ett sms sandra skickade till Jossan under kvällen)

Sen när dom gick hem kände jag mig alldeles ledsen för att de blev så tomt. SAKNAR MIN PRINS!

Älskar dig daniel av hela mitt hjärta och lite till. KOM HEM NU!

/ENJOY/

p.s måste bara tillägga att idag när Daniels brorsdotter Söta Natalie skulle gå och lägga sig gav hon mig en godnatt kram de värmde i hela kroppen. Hon är en blyg liten tjej och de va första gången hon kramade mig.
Jag heter Persika
Jag blev sååååå GLAD!

Kommentarer
Postat av: Pokvännen!

Ja hon är blyg och söt men hon börjar gilla och känna igen dig nu när vi kommer!



Hon är för söter... hihi!



PUSS PUSS

2008-12-04 @ 05:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0